23 november 2009

Tjo!

den här dagen har faktiskt varit fylld av sjukt mycket kalorier, men tro det eller ej. Jag har faktiskt inte större ångest. men .. så här har min dag sett ut, ni kommer ju att dö då ni läser det här .. men aja.

En timme och tio minuters powerwalk före jag for till jobbet
Till lunch åt jag en soppa, gjord på en riven morot och en riven potatis som jag kokade upp tillsammans med vatten, buljong och salt.
Sen failade jag, kan man väl säga, med en bulle och ett slags marängmos med chokladsås.
Så det bör ju inte har varit med än 1000 kalorier.. så det var ju inte allt för farligt.
Är bara lite synd att jag inte har någon våg att mäta exakt hur mycket saker och ting väger, men måste införskaffa en sån snarast!! Men jag överdriver hellre med kallorierna, än att skriva förlite.. Så att..

Och nu är jag klädd och redo på en slags intervallpromenad blandat med snabb löpning och seg joggning. I ca en timme.

Plus att jag har jobbat idag, och jag kan ju säg det att jag har ett väldigt fysiskt tungt och ansträngande jobb, så att.. då får man faila ibland.. men bara ibland

Avslutar dagens inlägg med en bedårande söt bild på gemma ward




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0